شناسهٔ خبر: 177529 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به‌ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار؛

جلسه پیگیری آماده‌سازی سایت‌های نهضت ملی مسکن سمنان برگزار شد

آماده سازی سمنان نشست مشترک معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان و شهردار سمنان به منظور تسریع در آغاز عملیات آماده سازی سایت های نهضت ملی مسکن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان، ظهر امروز جلسه‌ای به ریاست حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، با حضور حسینی طباطبایی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، و موسوی، شهردار سمنان، برگزار شد. این جلسه در راستای اجرای مصوبه هفتاد و هشتمین جلسه شورای مسکن استان و به منظور تسریع در آغاز عملیات آماده‌سازی سایت‌های ۵۵ و ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن تشکیل شد.

حمیدی بر اهمیت همکاری میان راه و شهرسازی و شهرداری تأکید کرد تا فرآیند آغاز عملیات آماده‌سازی این سایت‌ها سرعت گیرد. حسینی طباطبایی نیز با اشاره به پایان تعدادی از واحدهای مسکونی در سایت شهرک کوهسار، بر ضرورت انجام عملیات آسفالت‌ریزی توسط شهرداری سمنان تأکید کرد.

وی افزود: یکی از خواسته‌های مهم مردم سمنان در هفته‌های اخیر، شروع عملیات آماده‌سازی سایت‌های ۵۵ و ۲۰۵ هکتاری است و در صورت آغاز این عملیات، راه و شهرسازی آماده واگذاری اراضی به شهروندان خواهد بود.

در این جلسه همچنین به پیگیری مطالبات شهرداری در اراضی نهضت ملی مسکن و انجام تمهیدات لازم برای تجهیز کارگاه در شهرک ۲۰۵ هکتاری پرداخته شد.